0

Uw winkelmandje is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Wij willen graag dat je tevreden bent met de producten die je bij Dekbeddenvoordeel.nl bestelt. Daarom is de eerste voorwaarde ook dat het product geen beschadigingen heeft als je het ontvangt. Is dat wel het geval, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk zodat we het samen met en voor jou op kunnen lossen.

Wat betreft garantie van de artikelen, verwijzen wij je graag naar de productpagina’s. Als er sprake is van specifieke omstandigheden betreffende de garantie, dan hebben wij dit bij het product vermeld. Dit geldt bijvoorbeeld voor dekbedden en de dekbedovertrekken met rits van Sofiben®.


Wanneer gaat de garantie in?

De fabrieksgarantie gaat altijd in vanaf de datum dat je het product ontvangen hebt.


Wanneer geldt de garantie?

Als het product niet goed is en / of gebreken heeft en hier al sprake van is als je het product voor het eerst uitpakt.
Als aantoonbaar is dat je het product bij ons hebt aangeschaft.


Wat valt buiten de garantie?

Gebreken die ontstaan door onjuist gebruik  en / of onjuiste behandeling van het product.
Gebreken die ontstaan door slijtage.

Als een product niet goed is en / of gebreken heeft wat niet onder de garantie valt, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Wij willen graag dat je tevreden bent en willen altijd kijken of we toch een passende oplossing voor het probleem hebben.


Wettelijke garantie

De wettelijke garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Als het probleem met het product door eigen toedoen ontstaat, dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of terugbetaling. Dit geldt ook als je het product normaal hebt gebruikt, maar het versleten is.

Voor meer informatie over over retour sturen of ruilen zie Retourneren & Ruilen.