0

Uw winkelmandje is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Wij zijn pas blij als onze klanten tevreden zijn. Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Dan horen wij dit graag. Uiteraard kijken we dan hoe we de klacht op kunnen lossen. Wij werken er voortdurend aan om onze service te verbeteren en dan is het erg belangrijk om naar onze klanten te luisteren.

Wat kun je doen?

Allereerst raden wij je aan om je bestelling zo snel mogelijk na ontvangst te controleren. Heb je naar aanleiding van het bestelproces, de levering, het product of iets anders een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Je kunt ons:
Een e-mail sturen: klantenservice@dekbeddenvoordeel.nl
Een WhatsApp sturen: 06 11 07 79 53
Bellen: 06 11 07 79 53 (Voor bereikbaarheid zie Klantenservice & Contact)
Een brief sturen: Dekbeddenvoordeel.nl, Weversburen 33, 9201 EG Drachten

Wij ontvangen graag een duidelijke omschrijving van jouw klacht en de eventuele oorzaak van jouw klacht. Bij beschadigingen en / of defecten kan het ook handig zijn om gelijk een foto mee te sturen ter verduidelijking.

Nadat wij je klacht hebben ontvangen, zullen wij er voor zorgen dat je gelijk een ontvangstbevestiging van ons krijgt. Zo weet jij dat wij je klacht in behandeling hebben genomen. Binnen 3 werkdagen mag je van ons een uitgebreide reactie verwachten.

Zoals gezegd, wij zijn pas blij als onze klanten tevreden zijn. Daarom proberen we jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Ben je niet naar tevredenheid geholpen of is je klacht onvoldoende opgelost? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan Qshops, De Geschillencommissie of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.