0

Uw winkelmandje is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Ben je niet tevreden met je aankoop? Of is je aankoop beschadigd bij je aangekomen ? Bij ons kun je je aankoop binnen 30 dagen ruilen of retourneren. Uiteraard geldt dit voor alle dekbedovertrekken, dekbedden, hoeslakens, spreien, lakens, kussenslopen en (sier)kussens die wij aanbieden.

Producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt niet kunnen worden geretourneerd.


Product is beschadigd

Mocht je een artikel ontvangen wat beschadigd bij je aankomt, waarvan een naad los is, waar een weeffout in zit of waar iets anders mis mee is, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. Dit zodat we het zo snel mogelijk voor en met jou op kunnen lossen.

Als het product beschadigd bij je aankomt, dan nemen wij de eventuele retourkosten voor onze rekening. Wel zo fair.


Product voldoet niet aan je verwachtingen

Als het product niet aan je verwachtingen voldoet, horen wij ook dit graag zo snel mogelijk van je. Wellicht dat je een ander product wilt ontvangen en we de producten om gaan ruilen, of dat je het product aan ons retourneert en wij het bedrag terugstorten. 

Als het product niet voldoet aan je verwachtingen en nog in nieuwstaat is, dan komen de retourkosten vor eigen rekening. Het retour zenden kan via een verzender naar keuze. Over het algemeen raden wij PostNL of DHL aan.

Als je een product aan ons retour stuurt, vragen wij je om de pakbon, de factuur of een briefje met je gegevens erbij te doen. Dit zodat wij weten wan wie het pakket afkomstig is en het ook op de juiste, afgesproken manier kunnen afhandelen. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van ons formulier voor herroepingsrecht: Download herroepingsrecht formulier.

Wij zorgen er voor dat onze producten zo transparant mogelijk worden verpakt. Hierdoor kun je het product goed beoordelen terwijl het nog in de verpakking zit. Het is dus niet nodig om een hoeslaken, dekbedovertrek, (sier)kussen, laken, kussensloop, dekbed of sprei uit de verpakking te halen. Dit is ook uit hygiënisch oogpunt. Om het materiaal te voelen, mag je de verpakking van een dekbedovertrek of hoeslaken openen. Zo kun je aan de bovenkant beoordelen hoe het materiaal aanvoelt. Het beddengoed kan zo gewoon in de verpakking blijven.

Voor een product dat niet voldoet aan je verwachtingen geldt dat je deze retour mag sturen en je je geld terug krijgt / een nieuw product ontvangt als:

-          Het door jou ontvangen product in de originele verpakking zit

-          Zowel de verpakking als de inhoud onbeschadigd zijn

-          Het product niet gewassen, uitgeprobeerd, etc. is

Is het product wel uit de verpakking geweest en stuur je deze wel terug? Dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.


Let op:

Voor meer informatie omtrent retourneren kun je altijd contact met ons opnemen. In onze algemene voorwaarden staat ook meer informatie hierover. Zie artikel 6. Als wij een retourzending ontvangen die uitgesloten is van het herroepingsrecht, dan kunnen wij deze niet vergoeden. Als je het artikel dan alsnog wilt ontvangen, zullen er verzendkosten in rekening worden gebracht om het artikel opnieuw naar je te versturen.

Als de retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd zullen wij doen wat we hebben afgesproken.

Wil je het betaalde bedrag terug? Dan zorgen we ervoor dat wij dit binnen 48 uur na ontvangst en controle naar je terugstorten. Uiteraard ontvang je daar een bevestiging van.

Wil je een ander product ontvangen? Het vervangende product zal zo snel mogelijk naar je worden verstuurd. We zullen je op dat moment laten weten wanneer je het product kunt verwachten. Normaliter is dit binnen enkele werkdagen.

Om een retour aan ons door te geven, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier, per e-mail, telefonisch, via WhatsApp, via de chat of via je account (als je deze hebt aangemaakt).